ווטסאפ

אולמות אירועים באזור השרון

אם אתם לקראת אירוע מיוחד ומחפשים אולמות אירועים באזור השרון, אנו מזמינים אתכם אלינו למתחם האירועים החדש   ME

קצת על  ME

מתחם אירועים חדש  , המתאים לאירועים של 100-400 מוזמנים. המתחם  נמצא באזור הבילוי והעסקים שבחלקה הצפוני של רעננה, אזור עם שפע של מקומות חנייה .
 MEמעוצב בסגנון יוקרתי וחדשני, הכולל פינות ישיבה נוחות ומעוצבות, קירות מעוטרים, שולחנות הגשה מעץ מלא וציפוי שיש ועוד. חלונות הלופט משקיפים אל השטחים החקלאיים והבתים הקטנים של יישובי השרון ואילו המרפסת שלו משקיפה אל הנוף האורבני של רעננה. במרפסת יש גם כן פינות ישיבה נוחות וצמחייה טבעית וריח הדרים. המתחם מתאים ל אירוע חתונה קטן או אולי אירוע בר מצווה קטן.

 

אולמות אירועים באזור השרון

קולינריה ב ME

חלק בלתי נפרד מהצלחת אירוע הוא החלק של האוכל ולכן אנו מציעים לכם תפריט מגוון, שהורכב על ידי שף הבית שלנו ומנותיו מוכנות במקום לשמירה על איכות וטריות חומרי הגלם המרכיבים אותן. לצד החלק של האוכל, אנו מזמינים אתכם ליהנות ממערכת המולטימדיה שלנו, המכילה מערכת תאורה והגברה מתקדמת לאיכות שמע גבוהה במיוחד. אם ברצונכם להקרין מצגת בפני האורחים שלכם, תוכלו להשתמש במקרנים הפזורים ברחבי הלופט לצפייה נוחה מכל מקום בו.

איכות השירות

אחד הדברים החשובים בבחירת אולמות אירועים באזור השרון הוא טיב השירות הניתן על ידי צוות המקום. היות שכך, אנו מציעים לכם ליווי אישי של הצוות המקצועי שלנו לאורך כל תהליך הפקת האירוע שלכם מתחילתו ועד סופו. במהלך האירוע יהיה מנהל אירוע מטעמנו, שיוכל לתת מענה מידי לכל בקשה בזמן אמת. רוצים להתרשם בעצמכם? אנו מזמינים אתכם לתאם עמנו סיור מקדים ב ME, במהלכו תוכלו לשאול את כל השאלות ולספוג את האווירה המיוחדת.