אולמות לחינה במרכז

מחפשים אולמות לחינה במרכז? פשוט בואו ל ME!

 

קצת על  ME

 

ME הוא מתחם לאירועים של 100-400 איש, שנמצא באיזור הבילוי והעסקים שבצפון רעננה. העיצוב הייחודי של האולם  הוא בסגנון מודרני וכולל פינות ישיבה מעוצבות, קירות מעוטרים, פריטי אמנות ייחודיים ממקומות שונים בעולם ועוד. חלונות הלופט משקיפים אל הנוף הכפרי של יישובי השרון ומהמרפסת שלו ניתן לראות את הנוף האורבני של חלקה הדרומי של העיר, לשבת בפינות הישיבה שבה וליהנות מהצמחייה הטבעית המקיפה אותה מכל עבריה ומריח ההדרים האופף אותה. אם אתם מחפשים מקומות של אירועים בשרון יפים וטובים, הגיע הזמן להכיר את ME

 

 

 אולמות לחינה במרכז

 

 

החוויה השלמה

 

כדי שאירוע חינה יהיה מוצלח, חשוב לבחור את המקום בקפידה ובין היתר, גם את התפריט שיוגש לאורחים. לכן אנו מציעים לכם את התפריט הייחודי שלנו, שהורכב על ידי שף הבית שלנו ואשר מוכן במקום ומחומרי גלם טריים ואיכותיים. המזון יוגש לאורחי החינה שלכם מעל שולחנות הגשה מעץ מלא וציפוי שיש יוקרתי ועל ידי הצוות שלנו. בנוסף, תוכלו ליהנות גם ממערכת המולטימדיה שלנו, הכוללת מערכת הגברה ותאורה מהמתקדמות ביותר שיש כיום ובמידה ותרצו להקרין מצגת, תוכלו להיעזר במקרנים שלנו, הפזורים ברחבי הלופט כדי לאפשר לכל משתתפי האירוע צפייה בנוחות מקסימלית ומכל מקום במתחם.

 

החלק שלנו

 

מי שמחפש אולמות לחינה במרכז, מחפש למעשה חוויה של פעם בחיים! לכן אנו מציעים לכם ליווי אישי של הצוות המקצועי שלנו לאורך כל תהליך הפקת האירוע, על מנת שתוכלו להפיק את אירוע החינה המושלם עבורכם. כמו כן, את האירוע כולו ילווה מנהל אירוע מטעמנו, שיוכל לתת מענה מקצועי לכל צורך שיעלה ובזמן אמת. אנו מזמינים אתכם לתאם עמנו סיור קצר ב-ME, גן אירועים ברעננה, במהלכו תוכלו להתרשם ממנו ומהאווירה המיוחדת שיצרנו בו.