ווטסאפ

אירועים קטנים בהרצליה

מחפשים מקום מתאים לעריכת אירועים קטנים בהרצליה? בואו ל -!ME

 

על המקום

 

ME הוא מתחם  לאירועים קטנים של החל מ-100 איש והוא מתאים לאירועים מכל הסוגים, בין אם פרטיים ובין אם עסקיים. המתחם נמצא באיזור הבילוי והעסקים הצעיר והתוסס של רעננה והוא מעוצב בסגנון מודרני, הכולל שולחנות הגשה מעץ מלא ומצופים שיש, קירות מעוטרים בסגנון צעיר, פינות ישיבה נוחות ועוד. הנוף הנשקף מחלונות הלופט הוא הנוף הכפרי של יישובי השרון הסמוכים, עם השטחים החקלאיים והבתים הקטנים שלו. במרפסת של הלופט תוכלו לשבת בפינות הישיבה שלה לצד צמחייה טבעית וריחנית ולהשקיף אל הנוף האורבני של חלקה הדרומי והמפותח של רעננה. ME הוא אחד מבין אולמות חתונה בשרון אשר מומלצים במיוחד.

 

חתונה בהרצליה

 

אווירת האירוע

בין אם תבחרו לערוך אירועים קטנים בהרצליה או בכל מקום אחר, חשוב לדאוג להסעדת האורחים ובסוגים שונים של אירועים, גם לתוכנית אמנותית תואמת אירוע. היות שכך, אנו מציעים לכם ולמשתתפי האירוע שלכם ליהנות מהתפריט הייחודי שלנו, שהורכב בידי שף הבית שלנו. התפריט כולל מגוון רחב של מנות, שכולן מוכנות במקום ומורכבות מחומרי גלם איכותיים וטריים. החלק החשוב השני באווירה של האירוע הוא התוכנית שלו ולשם כך אנו מציעים לכם מערכת מולטימדיה מתקדמת, הכוללת מערכת תאורה והגברה מהאיכותיות ביותר שיש כיום. המסכים הפזורים ברחבי הלופט יאפשרו לכם להקרין מצגות ולמשתתפי האירוע לצפות בהן בנוחות מירבית. אם אתם מתכננים לערוך חתונת בוטיק או כל אירוע אחר, אתם מוזמנים להגיע ולהתרשם מ-ME

 

מקצועיות ושירותיות

 

אנו ב-ME מאמינים במתן שירות מקצועי ומכל הלב. לכן אנו מציעים לכם ליווי אישי של הצוות המקצועי שלנו לאורך כל תהליך הפקת האירוע ובנוסף, נמנה עבורכם מנהל אירוע מטעמנו, שיוכל לתת מענה מידי לכל צורך שיעה במהלכו. אנו מזמינים אתכם ליצור עמנו קשר ולתאם סיור מקדים במתחם , על מנת שתוכלו להתרשם ממנו.