אולמות אירועים במרכז עד 300 איש

אם אתם מחפשים אולמות אירועים במרכז עד 300 איש,- ME  הוא בדיוק מה שאתם מחפשים!

 

קצת על  ME

ME הוא לופט לאירועים מכל הסוגים של החל מ-100 איש והוא נמצא באזור הבילוי והעסקים שבצפון רעננה. הלופט מעוצב בסגנון מודרני ויוקרתי, הכולל שולחנות הגשה מעץ מלא וציפוי שיש יוקרתי, קירות מעוטרים בסגנון צעיר ומודרני, פינות ישיבה מעוצבות ונוחות ועוד. חלונות הלופט משקיפים אל הנוף הכפרי של יישובי השרון ואילו מהמרפסת הגדולה והמרווחת שלו ניתן להשקיף אל חלקה הדרומי והאורבני של העיר בעודכם יושבים בפינות הישיבה שבה ולצד צמחייה טבעית וריח הדרים רענן.

 

 

אולמות אירועים במרכז עד 300 איש

 

 

אירועים מומלצים

 

תוכן האירוע

 

בין אם אתם מתכננים אירוע פרטי או עסקי, חשוב להציע למשתתפים בו תפריט ראוי. היות שכך, אנו מציעים לכם תפריט עשיר ומגוון, שהורכב על ידי שף הבית שלנו ומנותיו מוכנות במקום לצורך שמירה על טריות ואיכות חומרי הגלם המרכיבים אותן. בנוסף, תוכלו להשתמש במערכת המולטימדיה החדשנית שלנו, הכוללת מערכת הגברה ותאורה מהמתקדמות בעולם הטכנולוגי של ימינו. כמו כן, ברחבי הלופט פזורים מקרנים ומסכים תואמים, בעזרתם תוכלו להקרין מצגות ולאפשר צפייה בנוחות מקסימלית לכלל משתתפי האירוע שלכם. אם אתם מחפשים אולמות אירועים מומלצים בשרון, תנו לנו ליידע אתכם כי ME  הוא המומלץ ביותר.

 

טיב השירות

 

אנו מאמינים, שמה שאתם באמת צריכים כשאתם מחפשים אולמות אירועים במרכז עד 300 איש הוא שירות אישי ומקצועי כאחד ולכן אנו מציעים לכם ליווי אישי של הצוות המקצועי שלנו, אשר ילווה אתכם לאורך כל תהליך הפקת האירוע ויתרום מהניסיון הרב שיש לנו בהפקת אירועים מכל הסוגים. כמו כן, נמנה לטובת האירוע שלכם מנהל אירוע מטעמנו, שילווה את האירוע לכל אורכו ויוכל לתת מענה מקצועי ומידי לכל צורך שעולה בזמן אמת. אם אתם מחפשים אולמות חתונה בשרון או לכל סוג אחר של אירוע, בואו להתרשם מ- ME