אירוע בר מצווה קטן

מחפשים מקום לערוך בו אירוע בר מצווה קטן? אנו מזמינים אתכם לחגוג אצלנו ב-ME!

 

מעט על  ME

 

 MEהוא לופט לאירועים, הממוקם באיזור הבילוי שבחלקה הצפוני של רעננה, בסמוך למלון פרימה מילניום. הוא יכול לשמש גם בתור אולם אירועי בוטיק בשרון. הלופט מתאים לאירועים של החל מ-100 איש ומציע אווירה נעימה ואינטימית לחוגגים בו. החלל מעוצב בסגנון מודרני החל מעיטורי הקיר המסוגננים ועד לפינות הישיבה הפזורות ברחבי החלל המרווח והחלונות הגדולים המקיפים אותו ומשקיפים אל הנוף הכפרי של יישובי השרון. בשטחו של הלופט יש גם מרפסת מרווחת מוקפת בצמחייה וריח הדרים מרענן, המשקיפה אל חלקה האורבני של העיר.

 

 

אירוע בר מצווה קטן

 

 

אירוע בר מצווה קטן

 

מה אנו מציעים לכם?

 

במהלך האירוע נציע לאורחים שלכם ליהנות מהמנות המובחרות של התפריט הייחודי שלנו, שהורכב על ידי שף הבית שלנו ואשר מורכבות מרכיבים טבעיים ובאיכות בלתי מתפשרת. כמו כן, אנו מזמינים אתכם להשתמש במערכת המולטימדיה שלנו, באמצעותה תוכלו ליהנות ממערכת תאורה והגברה מהמשוכללות ביותר שיש כיום ומהמקרנים הפזורים ברחבי הלופט להקרנת המצגות האישיות שלכם ולהנאת כלל המשתתפים בשמחתכם. בין אם אתם מעוניינים לערוך בר מצווה שישי בצהריים או באמצע השבוע, אנו מציעים לכם להכיר את חווית האירועים של ME.

 

השירות הנוסף

 

אנו דוגלים במתן שירות מלא ולכן אנו מציעים לכם ליווי אישי של הצוות המקצועי שלנו, שיוכל לעזור לכם לתכנן את האירוע לכל פרטיו ובנוסף, את האירוע עצמו ילווה מנהל אירוע מטעמנו, אשר יוכל לעזור בכל בקשה באופן מידי. כמו כן, אם אתם מתכננים אירוע בר מצווה קטן, אליו אמורים להגיע אורחים מרחוק, אנו מציעים לכם חבילת אירוח ייחודית לאורחי האירועים המתקיימים אצלנו בבית המלון פרימה מילניום. באפשרותכם לתאם עמנו סיור מקדים בלופט, על מנת שתוכלו להתרשם ממנו, מהאווירה ולקבל את הפרטים המלאים לקראת האירוע שלכם.