ווטסאפ

גני אירועים בשרון עד 250 איש

מחפשים אולמות אירועים מומלצים במרכז עד 250 איש? אתם ודאי מתקשים בכך ואנו מזמינים אתכם ל-ME, המציע בדיוק את האווירה שאתם מחפשים!

קצת על ME

ME הוא לופט לאירועים החל מ-100 איש. הלופט נמצא באיזור הבילוי של רעננה והוא מתאים לאירועים מכל הסוגים – פרטיים ועסקיים כאחד. העיצוב הייחודי של הלופט הוא בסגנון מודרני ויוקרתי והוא כולל פינות ישיבה נוחות, קירות מעוטרים, פריטים מיובאים ממדינות שונות ועוד. את הלופט מקיפים חלונות גדולים המשקיפים אל החלק הכפרי של יישובי השרון עם שטחיו החקלאיים ובתיו הקטנים. במרפסת המרווחת של הלופט, תוכלו להתרווח בפינות הישיבה לצד צמחייה טבעית ואל מול הנוף האורבני של חלקה הדרומי של העיר.

 

 

תפריט וטכנולוגיה

אנו ב-ME מציעים לכם תפריט מגוון, אשר מנותיו מוכנות במקום ומורכבות מחומרי גלם טריים ואיכותיים בגישת farm to table. כל זאת, במטרה להשלים את האווירה האינטימית והטבעית של גני אירועים בשרון עד 250 איש. לצד אווירה מיוחדת זו, אנו מציעים לכם ליהנות גם מקדמת הטכנולוגיה באמצעות מערכת המולטימדיה שלנו, הכוללת מערכות הגברה ותאורה מהמתקדמות ביותר שיש כיום בשוק. המקרנים הפזורים ברחבי הלופט יאפשרו לכם להקרין מצגת או סרטון ולאורחים שלכם לצפות בהם בנוחות מקסימלית מכל פינה בו. אם אתם מחפשים גני אירועים באיזור השרון, כדאי שתבואו לבקר בME.

איכות ושירות

לצד ההקפדה שלנו על איכות התפריט, הטכנולוגיה והאווירה שאנו מציעים לחוגגים אצלנו, אנו מציעים שירות איכותי לא פחות! הצוות המקצועי שלנו ישמח לעמוד לרשותכם כבר בשלבי תכנון האירוע המוקדמים וללוות את האירוע עצמו באופן אישי. אנו מזמינים אתכם להגיע אלינו לסיור מוקדם ומתואם מראש, במהלכו תוכלו להתרשם בעצמכם מהלופט, מהמרפסת ומהאווירה הייחודית שלהם לקראת האירוע שלכם.