ווטסאפ

חתונה בהרצליה

מתכננים את חתונת החלומות שלכם וחשבתם על חתונה בהרצליה? בואו לעיר השכנה ונגשים לכם את החלום!

 

ME ברעננה

 

באיזור הבילוי והעסקים של רעננה, בסמוך למלון העסקים פרימה מילניום, נמצא הלופט ME. הלופט מתאים לאירועים של 100-400 איש והוא מעוצב בסגנון מודרני ויוקרתי, שבא לידי ביטוי בקירות מעוטרים, פינות ישיבה נוחות, שולחנות הגשה מעץ מלא וציפוי שיש, פריטים מיובאים ממדינות שונות ועוד. חלונות הלופט משקיפים אל השטחים החקלאיים והנוף הכפרי של יישובי השרון הסמוכים ואילו המרפסת המרווחת של הלופט, המכילה פינות ישיבה נוחות וצמחייה טבעית וריח הדרים, משקיפה אל חלקה הדרומי והאורבני של העיר. אם אתם מחפשים גני אירועים באיזור השרון, בואו לME והתרשמו מגן האירועים המושקע שלנו.

להשלים את האירוע

 

חלק בלתי נפרד מחתונות בוטיק בשרון הוא החלק של הסעדת האורחים. לטובת חלק זה של האירוע אנו מציעים לכם את התפריט הייחודי, שהורכב על ידי שף הבית שלנו. תפריט זה כולל מגוון רחב של מנות שמוכנות במקום ובאופן מיוחד לקראת כל אירוע. המנות שלנו מורכבות מחומרי גלם טריים ואיכותיים ומוגשות באופן מעורר תיאבון. מערכת המולטימדיה שלנו, הכוללת מערכת הגברה ותאורה מהמתקדמות בעולם, תאפשר לכם ליהנות ממסיבת ריקודים יוצאת מגדר הרגיל.

 

הבונוס

לצד מה שכל חתונה בהרצליה יכולה להציע לכם, הסמיכות של ME לבית המלון מאפשרת לחוגגים אצלנו ליהנות מהטבות ייחודיות כדוגמת האפשרות לעשות את צילומי החתונה על גג בית המלון, חבילות אירוח ייעודיות לחוגגים ב-ME, אפשרות להשתמש המתקני המלון, חדר התארגנות ועוד. בנוסף, הצוות המקצועי של ME ישמח לעמוד לרשותכם בכל שאלה או בקשה בנוגע לחתונה שלכם ולאירוע עצמו ימונה מנהל אירוע מטעמנו, שיוודא שהחתונה מתנהלת כמתוכנן. אנו מזמינים אתכם להגיע אלינו לסיור מקדים ולהתרשם בעצמכם מהלופט ומהנוף.