ווטסאפ

חתונה ישראלית

מחפשים מקום לערוך בו חתונה ישראלית? ME הוא בדיוק המקום שאתם מחפשים!

 

על המקום

 

ME הוא לופט לחתונות של 100-400 מוזמנים והוא נמצא באיזור הבילוי שבצפון רעננה. אולם חתונות בשרון זה מאפשר גישה נוחה מכל חלקי הארץ ומקומות חנייה רבים שעומדים לרשות האורחים שלכם. הלופט עצמו מעוצב בסגנון ישראלי מודרני והוא כולל פריטים כדוגמת שולחנות הגשה מעץ מלא וציפוי שיש יוקרתי, פינות ישיבה נוחות, עיטורי קיר בסגנון מודרני ועוד. מחלונות הלופט ניתן להשקיף אל הנוף הכפרי של יישובי השרון ואילו מהמרפסת המרווחת שלו תוכלו להשקיף אל החלקה הדרומי והאורבני של העיר תוך ישיבה בפינות הישיבה הפזורות בה ולצד הצמחייה הטבעית וניחוח ההדרים הרענן.

 

הווי ישראלי

 

בשביל לערוך חתונה ישראלית צריך לדאוג להווי ישראלי ולשם כך אנו מציעים לכם תפריט ישראלי וכשר, שהורכב על ידי שף הבית שלנו ומנותיו מוכנות במקום ומורכבות מחומרי גלם טריים ואיכותיים. בנוסף, אנו מציעים לכם לערוך מסיבת חתונה ישראלית בעזרת מערכת המולטימדיה שלנו וליהנות ממערכת הגברה ותאורה באיכות גבוהה במיוחד. להקרנת קליפ או מצגת, תוכלו להיעזר במקרנים הפזורים ברחבי הלופט והמאפשרים לכלל משתתפי החתונה לצפות בנוחות מירבית מכל מקום בו. אם אתם מתכננים חתונה קטנה עד 150 איש או עד 500, אתם מוזמנים להגיע להתרשם מהאולם שלנו.

 

האקסטרה

 

הסמיכות של הלופט לבית המלון פרימה מילניום מאפשרת לכם לקיים את צילומי החתונה שלכם על גג המלון על רקע הנוף המרהיב של יישובי השרון ובנוסף, תוכלו ליהנות מחבילות אירוח ייעודיות ומשתלמות לאורחי ME. לצד זאת, אנו מציעים לכם ליווי אישי של הצוות המקצועי שלנו לאורך תקופת הפקת החתונה ובמהלכה כדי לעזור לכם ליהנות מחתונה ישראלית מושלמת ונטולת דאגות. באפשרותכם לתאם אתנו סיור מקדים בלופט, על מנת שתוכלו להתרשם ממקום לאירוע קטן בשרון בעצמכם ולחוש את האווירה המיוחדת שלו.